1. Arribada
- L’accés al club es farà per la porta de l’Avinguda Foix 98.
- L’espera per accedir a la zona esportiva es farà de manera ordenada i respectant les distancies i normes de seguretat.
- Ningú pot accedir sense passar el control d’accés.
- En cap cas es podrà superar l’aforament establert en cada moment.
- El club te assignat un responsable de protocol.
- Està prohibit l’accés dels pares o acompanyats a la instal·lació.
2. Control d’entrada.
- Es prendrà la temperatura i es preguntarà si te algun símptoma susceptible descrit com a compatible amb el COVID-19 . En el cas dels menors es preguntarà als pares i acompanyats
- En cas de tenir una temperatura corporal igual o superior a 37,4 s’indicarà al soci, abonat o participant en una activitat que no pot accedir a la instal·lació.
- Desinfecció de calçat
- Es procedirà a la neteja de mans amb gel hidroalcohòlic .
- Es obligatori l’ús de la mascareta.
- Es realitzarà el control d’accés. Aquestes dades son IMPORTANTS per poder realitzar la traçabilitat d’un possible cas positiu de COVID-19 entre els nostres usuaris i poder determinar amb quines persones a realitzat l’activitat.
- L’accés a la instal·lació ha de venir acompanyada del full de declaració responsable omplerta i degudament signada.
- Cada nen/a menor de 14 anys podrà anar acompanyat d’un adult. Els acompanyants no hauran de romandre dins de la instal·lació.
- S’han creat circuïts de circulació dins de la instal·lació i d’accés i sortida per evitar creuaments i aglomeracions.
3. Vestidors
- No es pot fer us dels vestidors , excepte per agafar o deixar el material del armariet.
- No es pot fer us de les dutxes.
- Prohibit d’anar descalç, tant als vestidors, dutxes com la resta de la instal·lació.
4. desenvolupament de l’Activitat.
- L’ús de la mascareta serà obligatori en tota la instal·lació , també durant la pràctica esportiva.
- Cada usuari haurà de portar una ampolla d’aigua d’us individual.
- Es garantiran les distancies de seguretat
- Rentat de mans o us de gel hidroalcohòlic a l’inici, durant i al finalitzar l’activitat.
- Els grups d’entrenament dividits per categories i modalitats es consideraran grups estables
5. us de material
- Cada soci ha de tenir el seu propi material per desenvolupar la pràctica esportiva ( vestit d’esgrima complert, guant, careta, fil de cos, arma…)
- En cas de no tenir-ne es podrà llogar al club (sempre que hi hagi disponibilitat) sota la condició de fer-ne us i neteja a nivell personal.
- No es pot fer us del material complementari ( cordes, matalassets, pesos..)
- En el cas dels cursos d’iniciació o activitats puntuals el material s’assignarà i serà d’us exclusiu per part participant mentre duri l’activitat. El club es farà càrrec de la seva neteja i desinfecció segons el protocol establert.
- El material complementari utilitzat pel desenvolupament de l’activitat, serà retirat i desinfectat un cop
6. sortida
- Un cop finalitzada l’activitat la sortida es farà per l’accés del C/ Duquessa d’Orleans 29.
- Els menors d’edat, en cas de no tenir l’autorització per marxar sols, seran acompanyats pel monitor i entregat als seus pares, tutors o persona responsable.
- Els acompanyats hauran d’esperar en aquest accés de forma ordenada i respectant les distàncies i mesures de seguretat.
7. comunicació positiu covid -19
- En cas de confirmar-se un positiu per COVID-19 ho heu de comunicar al responsable del club mitjançant un mail a coordinacio@esgrimasam.org, per tal d’activar el procediment d’actuació.