PROTOCOLO COVID-19

1.      Arribada

  • L’accés al club es farà per la porta de l’Avinguda Foix 98.
  • L’espera per accedir a la zona esportiva es farà de manera ordenada i respectant les distancies i normes de seguretat.
  • Ningú pot accedir sense passar el control d’accés.
  • En cap cas es podrà superar l’aforament establert en cada moment.
  • El club te assignat un responsable de protocol.
  • Està prohibit l’accés dels pares o acompanyats a la instal·lació.

2.      Control d’entrada.

  • Es prendrà la temperatura i es preguntarà si te algun símptoma susceptible descrit com a compatible amb el COVID-19 . En el cas dels menors es preguntarà als pares i acompanyats
  • En cas de tenir una temperatura corporal  igual o superior a 37,4 s’indicarà al soci, abonat o participant en una activitat  que no pot accedir a la instal·lació.
  • Desinfecció de calçat
  • Es procedirà a la neteja de mans amb gel hidroalcohòlic .
  • Es obligatori l’ús de la mascareta.
  • Es realitzarà el control d’accés. Aquestes dades son IMPORTANTS per poder realitzar la traçabilitat d’un possible cas positiu de COVID-19 entre els nostres usuaris i poder determinar amb quines persones a realitzat l’activitat.
  • L’accés a la instal·lació ha de venir acompanyada del full de declaració responsable omplerta i degudament signada.
  • Cada nen/a menor de 14 anys podrà anar acompanyat d’un adult. Els acompanyants no hauran de romandre dins de la instal·lació.
  • S’han creat circuïts de circulació dins de la instal·lació i d’accés i sortida per evitar creuaments i aglomeracions.

3.      Vestidors

  • No es pot fer us dels vestidors , excepte per agafar o deixar el material del armariet.
  • No es pot fer us de les dutxes.
  • Prohibit d’anar descalç, tant als vestidors, dutxes com la resta de la instal·lació.

4.      desenvolupament de l’Activitat.

  • L’ús de la mascareta serà obligatori en tota la instal·lació , també durant la pràctica esportiva.
  • Cada usuari haurà de portar una ampolla d’aigua d’us individual.
  • Es garantiran les distancies de seguretat
  • Rentat de mans o us de gel hidroalcohòlic a l’inici, durant i al finalitzar l’activitat.
  • Els grups d’entrenament dividits per categories i modalitats es consideraran grups estables
  •  

5.      us de material

  • Cada soci ha de tenir el seu propi material per desenvolupar la pràctica esportiva ( vestit d’esgrima complert, guant, careta, fil de cos, arma…)
  • En cas de no tenir-ne es podrà llogar al club (sempre que hi hagi disponibilitat) sota la condició de fer-ne us i neteja a nivell personal.
  • No es pot fer us del material complementari ( cordes, matalassets, pesos..)
  • En el cas dels cursos d’iniciació o activitats puntuals el material s’assignarà i serà d’us exclusiu per part participant mentre duri l’activitat. El club es farà càrrec de la seva neteja i desinfecció segons el protocol establert.
  • El material complementari utilitzat pel desenvolupament de l’activitat, serà retirat i desinfectat un cop

6.      sortida

  • Un cop finalitzada l’activitat la sortida es farà per l’accés del C/ Duquessa d’Orleans 29.
  • Els menors d’edat, en cas de no tenir l’autorització per marxar sols, seran acompanyats pel monitor i entregat als seus pares, tutors o persona responsable.
  • Els acompanyats hauran d’esperar en aquest accés de forma ordenada i respectant les distàncies i mesures de seguretat.

7.      comunicació positiu covid -19

  • En cas de confirmar-se un positiu per COVID-19 ho heu de comunicar al responsable del club mitjançant un mail a coordinacio@esgrimasam.org, per tal d’activar el procediment d’actuació.

Ús de cookies

Aquesta web usa cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, comprovar el correcte funcionament del navegador i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si contínua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra política de cookies.Política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies